confessions

detoneolanimam

- Yazar -

  1. toplam entry 31
  2. takipçi 2
  3. puan 3413

alttaki yazara soracaklarım var

detoneolanimam
limon derim, sevgili yazar kardeşim.

ve sırf benden sonra yazacaksın diye, alttaki yazar demiyeceğim. biliyorum, yazarlar o manada yazmamış ama böylesi bile kötü. benden iyi olduğunu, bilakis yazacaklarınla belli edeceksin.

başımdan geçen kısa bir anektod anlatayım.
bundan yıllar önceydi. kardeşimin bir hastalığı var; gece kalkıp uyandırır insanı. neyse uyandırdı beni;
abi dedi, ağzımı bulamıyorum.
sana biraz garip gelebilir ama olay aynen anlattığım gibi. birşeyde diyemiyorum, e hasta çocuk. ziyadesiyle acıktığını ve ağzını bulamadığını söyledi.
demem o ki; sen hiçbir şeyini kaybettin mi?
sevgiye ihtiyaç duyduğunda mesela; kalbini kaybettin mi?
bir insan ağlıyorken, vicdanını mesela.
aklını yada, en lazım olduğu zamanda,
hiç kaybettin mi?
sana ait olan ve senin için çok değerli olan birşeyi kaybettin mi?

bomba patlar mı korkusuyla yaşamak

detoneolanimam
daha ankara'daki hain saldırı olmazdan önce; bulunduğumuz ilde sürekli bomba patlatılacak dışarı çıkmayın uyarıları alıyorduk. hatta dün bizim dersimize giren araştırma görevlisi kalabalık ortamlardan kaçının dedi, burada birinci ağızdan duyumlar alınmış bomba patlatılacak diye.
korkudan cuma namazına gidemez olduk artık.

13 mart patlaması ile alakalı hdp basın açıklaması

detoneolanimam
peki eyvallah birşey demesinler. kalkıp demezler mi; vay hainler onlarca insan öldü biride kalkıp açıklama yapmadı. yani üç durumda da haksız çıkartırsınız. ben şu'cu veya bu'cu değilim. benim tepkim onlarca insan ölmesine karşın, kalkıp burada olayın kimin tarafından yapıldığı belli olmayan bir hainliği sırf çoğunluk öyle diyor diye birine yüklemenizdir.

13 mart patlaması ile alakalı hdp basın açıklaması

detoneolanimam
he arkadaş adamlar kalksın saldırıyı kınasın, kalkıp burda yok bilmem çaycı açıklamayı yapmış da yok bilmem neymiş. ne desin adam. patlama ankara'nın göbeğinde. yüzlerce bürokratın bulunduğu yerde. kuş uçsa, havadaki hızını ölçebilecek teknoloji ve güvenlik var. tabi alıştınız artık. birini gömeceksiniz. olaylara biraz objektif yaklaşın. sizin yüzünüzden bu memleket iflah olmaz.
ben ölen sivillere üzülüyorum.
allah rahmet eylesin.
kalanlarada akıl versin.
0 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol