confessions

dilaramgg

- Yazar -

  1. toplam entry 65
  2. takipçi 3
  3. puan 4393

üniversite tercihi

dilaramgg
benim gibi baska tercih edicek arkadaslar var mi bilmiyorum ama en azindan aklimdaki sorulari sorayim.
simdi ben edebiyat sinavinda tabiri caizse sicip batirdim bu yuzden siralamam guzel gelmiycek ama suanki tahminen siralamamla siyaset bilimi ve kamu yonetimi, sosyoloji, felsefe, uluslararasi iliskiler tarzi bolumler tutuyo bu bolumlere de acikcasi sicak bakiyorum ama icinden gecende hukuk.
mezuna kalirsam ders calisip calismayacagimdan da emin degilim o yuzden sizce ne yapabilirim? istedigim bolum hukuk bu arada ama dedigim gibi diger bolumlere de sicak bakiyorum.

düşün ki o bunu okuyor

dilaramgg
iyi ki dogdun kalbimin ici.
bana kattiklarin icin, beni buyuttugun, beni koruyup kolladigin, beni sevdigin, bana guzel hisler yasattigin icin tesekkur ederim.
sesini duydugum da bile kalbim agzima giricekti, elim ayagim hala titriyo.
umarim mutlu olursun. umarim bugunden sonra artik yasadigin tum kotu seyler son bulur.
iyi ki dogdun kalbimin ici.
seni cok seviyorum

13 reasons why

dilaramgg
netflixte yayinlanmis, yapimcisi selena gomez olan dizidir.
hannah baker'in 13 ses kaydi kaydederek neden intihar ettigini, insanlarin bu intiharda ne katkisi oldugunu anlatan dizi.
ben bu diziyi baya buyuk bir hevesle izlemeye basladim ama o kadar yavas anlatiliyo ki yani clay dinlerken cidden sikiliyosunuz diziden, ki kitapta bi gecede dinlemis.
yani bir sebep haric intihar edicek bir sebep yoktu ortada -bana gore- ki intihar eden kisi hannah bakerin oyle bir intihari kaldiricak bunyesi de yoktu.
*****spoiler*****
rehberlikcinin pesinden gelmesini bekledi, adam gelmedi diye adami da sebep gosterdi. harbi diyorum ilgi arsizi bi karakter cizdi gozumde.
clay intiharin esigine geldi, clayi kasete katma sebebi cok sacma.
*****spoiler*****
kisacasi zamaninizi verip izlemenize degen bir dizi degil. ama tabi izleyipte baya kotu olan, cok uzulen falan olmus beni gram etkilemedi. bir suru sacmalik barindiriyo cunku.
bundan daha guzel diziler var:/

televizyonun hayatımızdan çıkmaya başlaması

dilaramgg
ben hala televizyon izliyorum ama yabanci kanallardaki programlari. cunku bizim dizilerimiz, programlarimiz oyle uzun ki 7 gibi basliyosa 12 de bitiyo. benim sacma bir programa vericek 5 saatim yok. eskiden yapilan seylerde kaliteliydi. suan her dizide ayni konu. ayni igrenclikler.
en son dizi olarak seksenleri izliyodum, ben cidden boyle diziler gormek istiyorum. yedi numara ne guzeldi arkadasligin guzelligini goruyoduk simdi her kanalda herkes birbirine asik, herkes birbirinin kuyusunu kaziyo, siddet hat safhada. bu nedir yani?
bilgi yarismalarinin bile bir bilgililigi kalmadi.
yalan da olmasin son gunlerde fox ve tv8 de kayip cocuklari, guzelim gencecik insanlarin katillerini bulmalarini izliyorum sacma salak evlilik programlarindan daha iyidir.

pedofili infaz etmek

dilaramgg
yahu televizyonlarda kucucuk cocuga tecavuz eden adam cezaevinden korktugunh soyledi alicagi cezadan degil.
kimsede kusura bakmasin adam oldurme -nefsi mudafaa haric- , taciz, tecavuz suclularinin ben hapiste yatmasini istemiyorum. sen nasil birine zarar verdiysen, zarar verdigin kisinin yakinlari da sana zarar vericek.
allah korusun, allah yazmasin biri benim yakinima zarar verse ona yaptigini bende ona yaparim. bunun hukuk devleti olmakla alakasi yok.

ceylin atik

dilaramgg
İzmir'in Ödemiş ilçesinde parkta oyun oynarken kaybolan 10 yaşındaki Ceylin Atik komşusunun evinde ölü bulundu.
tecavüzden bahsediyorlar, korkunç olay. korkunç.
allah ailesine sabır versin
0 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol