confessions

cirkinbeti

- Yazar

  1. toplam entry 1181
  2. takipçi 7
  3. puan 21952

yazarların aslında söylemek istedikleri

cirkinbeti
#1052621
yaz geldi ; şimdi gireceğim malikanemin önündeki büyük havuza ama sırtımdaki kıllar müsade etmiyor . yok arkadaş dört ayrı yöntem denedim kurtulamıyorum bu illetten. epilasyon uzun sürüyor , ağda can acıtıyor , cildim kızarıyor ,krem sürünce kokuyorum olmuyor lan işte .
bari başlık açayım da farklı fikirler çıkarsa ortaya , onları denerim ne yapayım .

bilgi sözlük roman

cirkinbeti
bir ses yükselip "hey o kurabiyeler kaça ?" diyene kadardı. kızın yüzündeki mutluluk görülmeye değerdi. kurabiyelerini satacak böylece birazda olsa parası olacaktı. sokakların inleyen seslerini duymayabilirdi bu akşam ,üzerini sıcak bir yorgan gibi örtebilirdi huzur . korkusuzca geçirebilirdi saatlerini ...
kız ürkek ve çekingen bir sesle kurabiyelerine biçtiği fiyatı söylemişti ama nafile , elinde kalacaktı kurabiyeleri belliydi.
"satamıyorsam hepsini kendim yemeliyim" diye düşündü , zaten yorgundu açtı korkuyordu. ufak bir kalori hesaplamasından , kısa bir süre kilo tayini yaptıktan sonra kurabiyeleri yemeye karar verdi. zaten satamadığı bütün kurabiyeleri kendisinin yediğini düşünürsek kilosu 180 civarı idi .

nazım hikmet ran

cirkinbeti
dün gece rüyama girdin :
dizimin dibinde oturuyormuşun.
başını kaldırdın, kocaman, sarı gözlerini bana çevirdin.
bir şeyler soruyormuşun.
islak dudakların kapanıp açılıyor,
sesini duymuyorum ama.

gecenin içinde bir yerlerde aydınlık bir haber gibi saat çalıyor.
havada fısıltısı başsızlığın ve sonsuzluğun.
kırmızı kafesinde, kanaryamın : «memo»mun türküsü,
sürülmüş bir tarlada toprağı itip yükselen tohumların çıtırdısı
ve bir kalabalığın haklı ve muzaffer uğultusu geliyor kulağıma.
senin ıslak dudakların hep öyle açılıp kapanıyor
sesini duymuyorum ama...

kahrederek uyandım.
kitabın üstünde uyuyakalmışım meğer.
düşünüyorum :
yoksa senin miydi bütün o sesler?.

bilgi sözlük

cirkinbeti
yalnızlığımı paylaştığım yerdir sözlük.
birçoğunu tanımadığım için girdiği entryleri okuyorum yazdıklarından karakter analizi yapıyorum , sonra fark ediyorum hepsini uzun uzun okuyorum , hatta kendimi o kadar kaybediyorum ki bazen "sizi başka entrylerde görmek isteriz" yazısını bol bol okuyorum.
bazen birilerini sevmek için bir neden ararsın , ’e işte hepimiz bilgi sözlük üyesiyiz ’deyip hepsini sevmeye yelteniyorum.
kimilerini kızdırıyorum , üzüyorum belki yazdıklarımla yada sadece bu saçma şeyi kim yazmış diyorlar içlerinden ama ben burada yazmayı seviyorum . o kadar çok seviyorum ki burada yazmayı uyandığımda soluğu burada alıyorum , akşam kaç entry girilir kaç kişi okur sözlüğü hesaplamaları yapıyorum

cengiz aytmatov’un toprak ana isimi eserine benziyor sözlük çoğu zaman .
ne anlatırsanız dinliyor , ne dinlerse kabul ediyor. belki birçok şeyi örtüp gizliyor , kelimelere hapsedilmiş duyguları barındırıyor içinde,ne aşklar , ne vedalar , ne yürekler , ne gidenler biriktiriyor kelimelerinde. ne kalanlar ne de seven koca yürekler engel olamıyor kelimelere.

hittheroad2timesjack

cirkinbeti
bir harf yüzünden utanmış neymiş efendim yanlış yazmış olamazmış ;
o değil en çok adam burayı hala sözlük sanıyor ona üzüldüm o yüzden bir harfi sıkıntı etti kendisine , uyan artık bilgicim burası gece saat 00.00 dan sonra tarikata dönüşüyor gördüğün herkes hikaye indy şeyhimiz olur. ama varlığı konusunda biz bile şüphedeyiz . tarikat, şeyh dediysem dini bir içerik yok aksine, şimdi çok açık vermeyelim diye ben durumu öyle geçiştirdim .

çilek diyeti

cirkinbeti
müthiş bir diyet , yeni buldum ama inanılmaz rehavet göreceğine eminim.

şöyle ki bölgesel incelme de işe yarıyor . dudak , dudak çevresi , çene , varsa gıdı falan işte.


şimdi diyetin uygulanabilmsi için bir çifte ihtiyaç var , tercihen bir kadın bir erkek , yani kadın kadına ve / veya erkek erkeğe hoş olmaz.

bir kilo çilek güzelce yıkanır üzerine tercihen şeker dökülür . o çilek çiftler tarafından afiyetle yenir kalan son bir iki çilek dudaklara sürüle sürüle yenir .

kişilerin dudakları ağız içleri çilek kokacak , genellikle erkek olan ilk adımı atacak ve tercihen karşı cinsle saatlerce öpüşülecektir.

karşı cinsin alt dudağını emerken efor sarf edecek ve dolayısıyla bölgesel incelme söz konusu olacaktır.


diyet kurallarına uymak mühim ama , öyle aman bir diş atayım , yok dile de bulaşayım o da çileklidir oyyş falan yok.



civeng

cirkinbeti
yanlis algilamadiysam -ki algilamadim. sozluk icinde herkese mesaj attigimi vurgulamis, bir genc kizin haliyeti ruhiyesiyle bu denli cirkince oynanamazdi.bedbahtim.
ayrica ,daha 2008 yazarlarina mesaj atmadim, herkes diyemezsin taam miii

edi: sakinim.

ateşli öpüşme

cirkinbeti
masum olanindan cok daha keyiflidir.
dudaklar cilgindir bi kere, arasina partnerin dilini alabilicek kadar yumusak. o dudaklari hafifce isiricak kadar sert ve emebilicek kadar istekli olandir.
hem dudak dil dis le falan da olmaz.
tenin tene degdigini hissetmeli birey.
erkegin/kadinin uzerinde suzulebilmeli beden dudaklar birbirini operken.

sabah ereksiyonu

cirkinbeti
çok pis bişey , yani insan bünyesinin aklına uyanır uyanmaz üreme mi gelirmiş, gepmez! çünkü bu öyle akla gelecek birşey değil, memleket türkiyeyse vaktin %90 üremeyi düşünmekle geçer, üremek öyle şart falan değil haa, üremeye geçiş evresi bile yeter.
he zaten kalan %10 luk dilimde birazcık sevişmeye dair bir şey olsa erkek popülasyon rahatlayacak.
ne bileyim on parmaklarında on marifet adamlar haline gelecekler ama o parmaklar marifet göstermeye vakit bulamiyorlar ki.

neyse konu bu değil konu bütün bu ana temanın sabah gerçekleşen hali.
yapmayın canlarım , otobüste falan görünüyo , apartmanda karşılaşınca selam verirken gözümüz çarpıyo , hayır bilmeyip ayy ne şeker şeyy oo
deyip sevicem o olacak.
edit: oha

berkin elvan

cirkinbeti
sözcükler öyle yetersiz ki ...
ne söylesek boşları eşeliyoruz ayıplarımızda.

"kahraman türk polisi" ve "yüce adalet" imiz yine yaptı yapacağını.
vicdanları körelmiş nefslerin cübbelerine teslim ettiğimiz katiller mi cezalandırılacak? sanmam.

hayatı boyunca bir lokma ekmek için didinecekti oysa berkin.
olmadı , bütün yanlarım kardeşimin acısıyla acıyor.
kalanlarına sabır dileyecek kadar çaresizim.

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol