confessions

nihilist

Yazar

  1. toplam entry 1086
  2. takipçi 0
  3. puan 4420

independence

sırf sozluk sahibi sıfatı ile tarafı olmadıgı, yani sıfaten tartısmada yer almaması gereken yerlerde ve konularda yorum yazarak , ha bir de bu yorumları dolduramdan yapan, bı tavrı ile beni uzen ha uzmekten ziyade beni bıktran sozluk sahibi.

sonuc bisi olmaz elbet ama bu sekilde bazı seyler yok oluyor ha bu da biline.

ben o sen su ole gidiyor...

neyse, nediyim ben nedesem sonuc aynı; sadece sunu demek lazım; yaptıın seyi kendinden ziyade fazla gorupte ben bunu yaptım dememeli insan...

yaşlı teyzelerin sütyen giymemeleri

gordugum akdarı ile rahtsız birseydir sutyen.

bide desteklisi falan.

ha gogusleri guzel gosteriyor katlanma sebebidir.

dik gogusu yer cekimine koruyor katlanma sebebi.

de, ki burda buyuk bir de var...

simdi yaslı teyze almıs yasını gelmis gecmis.

o goguslere sutyen mi dyayanır elbet sarkmıstır.

onu gectim kime guzel gostericek guzel gosterse acaba karsındainin bu guzellige bi takati varmı.

sonuc oalrak sanırım bu dik gogus ve ona baglı seksi camasır oalyı da genclik isi bisi...

give me something to kill the pain

rock n coke 2007’ye gidis sebebim olan sarkıdır.

konsere gidilmis. bu sarkıda dahil olmak uzere 1 saatlik bir resital izlenip yemisim zibidi rockcılrı nidları ile smashing pumpkins vs. beklenmeden eve donulup sıcak sut esliginde uyulunmustur.

kako da katılrıda o sute maksat evcimen olmak iste sutudur kakoasıdır sudur bahane bunalr...

artemisia

ulan madem yazıcak seyim yok bari dilbigisi kovalıyım mevzuya ordan giris yapıyım yazarlarındandır kendsi gordugum akdarı ile.

ha naif bir sekilde hata duzeltmek sitese herhalde:

x baslıgı altına.

x baslıgını tanımlayan bir entry yazmak yerine.

dilbilgisi hatasını duzelitr bir entry yazamaz.

onun yerine baslık sahibi veya moderatoru uyarır.

her yigidin yogurt yiyisi falan diyorlarda ben inanmıyorum.

mesle yazıcak sey olma meselesi bi yerde sanırım...

bilgi sözlük

bugun istatiksel anlamda pek bi arastırma yaasım geldi ve usenmeden mouse umu tam oalrak 10 kez tıklattım ve su sonuclara ulastım:



toplam ba$lik : 160.702
toplam entry : 607.061
toplam uye : 3385


yani ozetle kisi basına:

179 entry

47 baslık dusmektedir.

ha benim var 1300 civarı entryim.

ki ben istatiksel anlamda cok entry giren 20 kisi arasında bile degilim.

yani biz bize bir olusum; ve aktif yazar sayısı yuzlerle ifade edilbilcek bir sozluguz.

bunu hesap ettim ben.


toplam 165 başlık 294 entry olmuş da ne olmuş

anlık bir serzensitir bu cumle.

yazar kisisi bakar okur eder.

ha tamamını mı okur. pek sanmam; sanmam dedgim o ana kadar olan seyin ilerisi gorebilme yetisinden kaynaklanan bir onsezidir ozunde.

neyse bakar eder; o kadar sey tanımlanmıs; bilmem kac k
sinin elinin teri fikrinin hurriiyeti olan tam 294 giri.

yani 165 farklı konuda degisik 294 fikir yazılmıs.

ha sonra bu neviden baif duygular kalmaz bir okudugunda o 294 farklı giri.

zira 294 un tammaı:

a onu dedi

b bole karsılık verdi hohoho.

yok efendim sunu yapmayan sunlar.

lan bolede bi ayrıntı var yakaldım cok komik oldu.

tamma da guzelim ben ne vakit bisler ogenicem.

ha gulsem bisi degil o da oömuyosa ne yapıcaz.

bi sen misin komik?

vay arkadasım dedi ve gitti...

komiklik uğruna formatin ağzına sıçmak

sert mi oldu?

hic sanmam.

az mı oldu?

pek tabi.

daha neler yazılır nelerde, simdi bir kotu seyin mazareti baska kotu bir sey olamaz diede bir dusunce vardır, hakldıır da.

o yuzden ozet gecmek isterim.

bu insan dedigimiz hayvan pis bisi oldugu sebebi ile hep bir olmak ister. bundandır bi yerde bireysel oalrak var olamadıgı halde bireyin kendindn otesini gorememe hali.

neyse insan deigin sey ne kendi basına oalbiliyo nede kendi oalbiliyo; hal bol olunca bir iki yuzluluk baslıyor.

orta yerinden.

bu iki yuzluluk ironiktir tamda iki yuzluluk degil; herkesin bildigi bir sey iki yuzlu olabilirmi tartısılır.

tartsılmıcak tanım:
kisilerin hadsizligi.

sozluk kurmuslar.

formarı var.

baslık ustte, altta o baslıgı tanımlar cumleler vey kelimeler.

ha sen simdi komik olucam diye usttekini tanımlamıyorsan tutum bir de altına sıglıgını gosteriri birde izdusum kokuyoresan bu yaptıgna en naif taımlama ile sıcmak denir.

hayır yani bu kadar sekilsiz bir yazar topluluguna yazmakta ne oluyorswa bende bunalrı dusunuyorum iste...

soora ver lini eksi oy, sagol varol diyor bireyde ben aldırmıyorum,

ha seninde capın okadar diyorum soroa arada sırada; onu ble diyesim kamıyor sooraları...

domuz eti

ciflik olanından ziyade yabani olanı makbuldur.


ergenlige yeni gecmis bir domuzun sırt kısmının fırında pisirilmesinden daha ote bir zevk yoktur.

saglıksız kendi pisligini yer derler; insan dısında dıskısnı yemeyen hayvan yoktur bilmezler.

ha bizim yumurta cftlikermiz var onuda ekliyim; o cok sker buldugunzu yumurtaların nası bi surec izledigini gorseniz bırakın yumurta yemeyi bi daha kinder supriz yiyemezsiniz o olur...

neden berbat oyu verildiği anlaşılamayan entryler

aslında anlasılır;

neden anlasılmasın.

analyana kıvamındadır.

birey olamayan ve sadece bir guruba mensuplugu ile varolabilen kisiliksizlerin varlık sebei olan zumrelerine saldırmıssınızdır; onlara ole gelmsitir daha ziyade, siz aslında sadece tanım yapmısısnızdır; kendinizce, sizce.


fakat iste birey bile olamayan musvettelerin fikirlere saygı duymasını beklemek, ya neyse ya bosverin takmayın hepinize bedne 1000 puan...

the fountain

hugh jackman abimizin agzından cıkan;

"ölüm bir hastalık ve ben bununn tedavisini bulacagım" huleyyyn monologu ile izleyiciye nitro veren film bir yandan; zira insan dedigin duyunca onu; yuru bea hugh abi; bu yollar gidisine kızlar dursuruna hasta diyesi geliyor; ha ortam entellektuel falan oldugu icin; etrafınızda "hımm ben bu yonetmende stanley kubrick’in lezeetini alıyorum" gibi sacmalayanlar olunca siz de oturup bi sıcak cay iciyorsunuz o oluyor...

stop crying your heart out

"i will be back for you" sozu ile dinlendiginde; dur yanlıs giris; gungelirki ademoglu izlerse butterfly effect’i ve haso oglanın haso kızın cenazesine gelip mezarına i will be back for you yazan kagıdı koymasına tekabul bu sarkıyı dinlerse pek bir leziz olur kanaatindeyim; tanrımısın sibop esliginde de dinlenebilir sarkı...

whole wide world

when i was a young boy
my mama said to me
there’s only one girl in the world for you
and she probably lives in tahiti

i’d go the whole wide world
i’d go the whole wide world
just to find her

or maybe she’s in the bahamas
where the carribean sea is blue
weeping in a tropical moonlit night
because nobody’s told her ’bout you

i’d go the whole wide world
i’d go the whole wide world
just to find her
i’d go the whole wide world
i’d go the whole wide world
find out where they hide her

why am i hanging around in the rain out here
trying to pick up a girl
why are my eyes filling up with these lonely tears
when there’re girls all over the world

is she lying on a tropical beach somewhere
underneath the tropical sun
pining away in a heatwave there
hoping that i won’t be long

i should be lying on that sun-soaked beach with her
caressing her warm brown skin
and then in a year or maybe not quite
we’ll be sharing the same next of kin

i’d go the whole wide world
i’d go the whole wide world
just to find her
i’d go the whole wide world
i’d go the whole wide world
find out where they hide her


seklinde sozleri olan,wreckless eric sarkısı; ha aslında sadece onun degilde parca en guzelini o soyluyor o bakımdan...

cicom

yazdıkalrı ile ne guzelde olmus gelmis hissiyatı ayratan dorduncu nesil yazardırlar kendileri. ozellikle uc hurel hakkında yazdıkalrı pek bir lezizdir, beni gonlumden fethetmsitir kendileri...

orospu çocukları

okan bayulgen oynıcakmıs; beynelmilel’in yonetmeni yoneticekmis; vay bole bi fahiselerin hayatlarını onların cocukları ile kurudugu iliskiyi analtıcakmıs; ah bea guzelim asiye nasıl kurtulur mu yapıcaksın bu saatten sonra; madem yapamıcaksın debelenip batmanın faydası nedir yani; sende git memur ol herkes yonetmen oyuncu olmak zorudna degil...

kaykay

gunlerden eskilerden bir gun.

nihilist birey o eski gunun bir eski gunun,yani o eski gunun ertesine tekabul eden gunun aksamında back to the future serisini izlemistir;bunyede asırı dozda marty mcfly vardır; kendini o gecenin sabahında bir alıs veris merkezine atar disi birey arkadası ile sinemaya gitmek istemektedir; sinema oncesi onlerinde 2 saat olan bu cift yapacak is bulamazken bulupta begenmezken nihilist her zaman yaptıgı gibi alıs veris merkezinde bulunan extreme sport magazasına gitmek ister; boardları sevmektedir, resimlerine vs. bakmak istemektedir. iceri girer ve skate board’ların oldugu yere dogru meyillenir, naif bir bi,cimde resimlere bakıp vay be insanlar nasılda kayıyor ahane diye dusunmek ister; hain bir satıcı belirir yanında; ne bakıyoruz der nihilist’e. kendim olan nihilist olesine bakıyorum der; satıcı bir anda nihilist’e sole board alırsın ona sole truck takarız bole aks olur derken bir anda nihilist birey hayretler icinde kendini kasada bulur; nakit olarak 500 lira verip cıkar; disi birey anime kızları gibi olmustur gozleri alnına akdar acıktır; nihilist birey ise ironik bir bicimde gozleri kısmsıtır; olan paraya olur guzelim skate board ise eve gelen arkadaslar tarafından kaykay mı aldın ehi ehi diye mundar edilir; bir kez bile kullanılmadan odada durur olur; nihilist birey avukat adamdır zira; zodur sokakata kaykaya’a binmek onu dusunmemistir su vicdansız gonul...

olmadı yar

duman’ın konserlerinde soyledigi bir asya cover’ı, album cıkmadan once deliler gibi aradıgımız su sarkıyı artık last fm’de hoyratca dinliyebiliyoruz ya; ha iste bu sarkının da tadı kalmadı artık; bu fahiselesmis sektorde bakir bir sey ister deli gonul; gel de bul...
0 /