confessions

mitili

Yazar

  1. toplam entry 12945
  2. takipçi 0
  3. puan 50091

enpara.com

son kampanyasıyla, aylık zaten 10 lira olan spotify aboneliğinin yarısını geri veren karttır.

internet şubesindeki bilgiye göre 10 ay 14 gündür kullanıyorum ve bu sürede faizlerden, kampanyalardan ve kesilmeyen işlem ücretlerinden toplam 402,19 tl tasarruf ve kar elde etmişim.

bu güzellikleri olmasa bile müşteri hizmetlerinin kalitesi bu kartı kullanmak için yeterlidir. aslında olması gerektiği gibi olup türkiye’de olağanüstü karşılanan hizmetlerden biri ama bu hizmetleri nadiren görüyoruz işte.

ekşi sözlük

2 senedir çaylak halde bekleyen fake hesabımı onaylamayıp 10 entrysini de silen site. benim gibi adama yapılacak şey mi lan bu? beni bilen bilir, vahşi batının en hızlı silah çeken yazarıyımdır. ya sözlüğün olayı ve entry içeriğinden istenenler tamamen değişmiş ya da bu sitede bir boktan haberi olmayan adamlar yazar onaylıyor.

watch dogs

varlığına inanması güç özelliklere sahip olan bilgisayarımla oynayıp hikayesini bitirdiğim oyun. yarattığı beklentiler yüzünden hayal kırıklığı yaşatsa da gayet eğlenceli ve oynanabilir bir oyun olmuş.

en kötü yanı araç kullanmak. anlatamam oynamak lazım bombok olmuş.

grafikler şişirildiği kadar iyi olmasa da (özellikle dinamik) piyasadaki çoğu oyuna nerden baksan 38 falan basar.

online modunu denemedim ama para vermeye değecek kadar iyi bir deneyim yaşatmaz diye düşünüyorum. o yüzden vermedim.

gta’nın pc versiyonunun çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum. ona böbreğimi bile verebilirim sanırım.

türkiye nin belası

ne pkk, ne abdullah öcalan, ne twitter, ne de marjinal gruplardır. türkiye’nin belası islam*, milliyetçilik ve bunlarla birlikte gelen cehalet, vicdansızlık ve bölücülüktür.

*islam derken burada dinin bütününden değil, dini sömüren veya bunu yapanlar tarafından sömürülenleri kastediyorum. dinin genel eleştirisini başka bir yazımda yaparım değerli okurlarım.

2013 direnişiyle birlikte ideolojiler ikinci plana atılıp doğa ve özgürlük için mücadele edilen hoşgörülü bir ortam oluşuyor gibi görünse de, olaylar durulmaya başladıkça her şey yavaş yavaş eski haline dönmeye başladı. orada faşizme karşı savaştığını iddia eden insanların çoğu aslında faşistin dik alası ama farkında değiller. işin daha kötü kısmı birlikte mücadele ettikleri, slogan attıkları insanlara karşılar.

açıkça söylüyorum lan. bu sözlerim "atatürk’ün askerleri"ne. bu adamların iktidar olsalar ne yapacaklarını düşünmek bile istemiyorum. tayyip yönetimine faşist diyoruz ama bence sonuçları daha kötü olur. kafayı abdullah öcalan ile, bdp ile, kürtler ve daha başka farklı kökenli halklar ile bozmuş bu ayrımcı kitlenin elinden hayırlı bir iş geleceğini hiç zannetmiyorum. korkmayın lan ülke kürdistan’a dönmeyecek. kimse türkiye’yi kendinin yapmayacak. bdp türk düşmanı falan değil. bu ve bununla ilgili başka sebepler yüzünden, kim iktidar olsa en iyisi olur düşünürken en mantıklı ve vicdanlı seçenek bdp gibi görünüyor. direnişin fitilini sevilmeyen bdp’nin milletvekili sevilmeyen sırrı süreyya önder ateşledi. desteklenen chp, yıllardır dinciler tarafından maymun edilen chp, çok az sayıdaki sağduyulu milletvekili hariç şark kurnazlığından başka ne yaptı? bdp’nin kürt halkını savunduğu gibi türkiye’yi ve içinde yaşayan tüm halkları savunacak birileri çıksın tamam diyeyim. nerde?

insana dair hiçbir şeyin ayrımı yapmayın arkadaşım. sen ayrım yaparsan, sen de bir yerlerden ayrılırsın.

ne mutlu halkların kardeşliği diyene.

ismail türüt

bazı insanlar vardır ciddi ciddi eleştirme düşüncesi bile insanı yorar, boş iştir çünkü. işte bu tam olarak öyle biri. faşist desen teşekkür edecek, cahil desen küfür edecek. hiçbir anlamı yok.

android 4.2.2

samsung galaxy s3 ve bilmediğim birkaç modele daha geleceği garanti olan ancak yine bilmediğim nedenlerce yayımı belirsiz bir tarihe ertelenen android sürümü.

erkekler oturarak işesin

temiz alafranga tuvaletlere her zaman oturarak işeyen bir erkek olarak desteklediğim yasa teklifi. güzel bir şey bence otururak işemek. bazen insanlığın amacını düşünürken anlamadan sıçıveriyorsunuz o da aradan çıkmış oluyor.
0 /