confessions

optimus prime

- Yazar -

  1. toplam entry 252
  2. takipçi 0
  3. puan 8421

optimus prime

optimus prime
paylaşılamayan nick ve başlık.o da şöyle olmaktadır efendim hemen açıklayayım; kıymetli mi kıymetli, aile yuvası sıcaklığındaki yegane mekanımız bilgi sözlük dahilinde iki adet optimus bulunmaktadır da. kimler mi bunlar?

asıl olan autobotların gerçek lideri : optimus_prime ben yani? herhangi bir reenkarnasyon geçirmedim.inanmam da zaten öyle şeylere...
sonradan gelme bağdakini kovma eğilimdeki ama günahsızsa: optimus prime.

iki resim arasındaki tek fark ise ahanda sadece budur; (_)


peki şimdi olacak? ben paylaşamam kimseyle başlığımı falan... başka bir başlık bulun bana ne ya! ilk ben vardım burada...of of! öleceğim gülmekten. yoksa gizlice uçurulcak mıyız? valla o sonradan geldi. onu uçurun uçuracaksın. hayır yazarları da kurtarın bu yükten. (_) olan optimus diye eklenti mi yapacak bu garipler? aaa olur mu öyle şey hiç? ayıp yahu!

ahanda bir kanıt vereyimde tam olsun;
#590454

kimler var

optimus prime
online uyeler
independence (jedi) *
darth sidious (moderator) *
expert3 (1. nesil bilgic) *
myysteriouss (1. nesil gammaz) *
ladykiller (1. nesil bilgic) *
passive (1. nesil bilgic) *
nostalji_kralicesi (2. nesil bilgic) *
ankakusu (2. nesil bilgic) *
goetica (moderator) *
defrost (2. nesil bilgic) *
sepulturk (2. nesil bilgic) *
capt_it_all (2. nesil bilgic) *
purkinje (3. nesil bilgic) *
zozan (3. nesil bilgic) *
bb (3. nesil bilgic) *
dilemma (3. nesil bilgic) *
mad (3. nesil bilgic) *
yeniseytan (3. nesil bilgic) *
mitili (3. nesil bilgic) *
optimus_prime (3. nesil bilgic) *
darklady (3. nesil bilgic) *
sistematik kedi (3. nesil bilgic) *
hüznüm isyan olur (3. nesil bilgic) *
sevgi saygi baris (3. nesil bilgic) *
akineton (3. nesil bilgic) *
sheepmip (3. nesil bilgic) *
whisper (3. nesil bilgic) *
cape horn (3. nesil bilgic) *
anavarza1940 (3. nesil bilgic) *
advent (3. nesil bilgic) *
tamu (4. nesil bilgic) *
kurabiye (okuyucu) *

$u anda yonetimden

1 jedi,
2 moderator,

uyelerden ise

0 lawyer,
1 gammaz,
0 editor,
27 bilgic,
0 comez,
1 okuyucu,

toplam 32 ki$i sozlukte at ko$turuyorlar.


4. nesille 1 adet okuyucu bile var
(bkz: afferin lan sözlük)
0 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol