"hoplama zıplama dingili kıracan sosyete şaziye" şarkısının ismail türüt tarafından ayar verilmiş versiyonu.
levent yuksel zalim’i mixleyerek "miracles" a çevirmiş kişi, funky c ile çıkarmış olduğu bir albüm mevcuttur. not= aldığım bi habere göre discoriumda çalmaktaymış şu aralar.
(bkz: huseyin karadayı).
100.000 saat dinlense bile bünyeyi yormayan müzikleri yapabilen alman sanatçılar. özellikle saw it on radio ve jazz music’i çok çok severim albüm olarak ise death by chocalate ve godsdog favorim.
iyiki önceden böyle bir vaka gerçekleşmiştir zira bir sonraki kademede geri dönüşü olmayan acılar yaşanabilirdi.
yepyeni ve süper bir albümle dönmüştür, inanılmaz soundlar inanılmaz geçişlerle kendimizden geçirmiştir. albümde özellikle "spitting venom"a dikkat çekmek isterim mükemmel olmuş.
"o beni seviyo...dermiişimm" gibi saçma temalı şarkı.
(bkz: borat cultural learnings of america for make benefit glorious nation of kazakhstan).
(bkz: borat cultural learnings of america for make benefit glorious nation of kazakhstan).
genel olarak rixos oteli kampüsün dışındadır, fakat selçuk üniversitesinin sahip olduğu arazilere bakıldığı zaman buraların rixos otelinin biraz ilerisinden (tokileren) başlayıp dağın tepesindeki köyü içine alacak kadar geniş olduğu görülecektir. eğer arazinin içinde olması onu selçuğun yapıyorsa içinde bir köy ve toki toplu konutlarda var.
şarkı stinginde içinde bulunduğu the police grubuna aittir.
arakladığı şarkıları orjinalleri ile karşılaştırınca zerre saygımın kalmadığı, a-rockcı sanatçılardan birisi daha diyip geçtiğim, son dönemlerde iyice kendini gothicliğe vermiş kadın.
ben bir mülteciyim / fourtet-unspoken
artık kısa cümleler.../ lorena mckennıt-marrakesh
bırak kadının olayım / portishead-glorybox
mayın tarlası / dio-dont talk to strangers (birebir oha bu kadar araklama olmaz)
gözlerimin etrafındaki .../ silent hill-tears of pain
çakıl taşları / opeth-harvest (bunun çalıntı olduğunu cümle alem biliyor)
oyunlar /radiohead --thinkingabout you
daha iyi olmaz mıydı --megadeth -- trainof conseruences.
ben bir mülteciyim / fourtet-unspoken
artık kısa cümleler.../ lorena mckennıt-marrakesh
bırak kadının olayım / portishead-glorybox
mayın tarlası / dio-dont talk to strangers (birebir oha bu kadar araklama olmaz)
gözlerimin etrafındaki .../ silent hill-tears of pain
çakıl taşları / opeth-harvest (bunun çalıntı olduğunu cümle alem biliyor)
oyunlar /radiohead --thinkingabout you
daha iyi olmaz mıydı --megadeth -- trainof conseruences.
cuppycake songun en can alıcı nakaratıdır çocuk bu nakaratı söyleyebilmek için ayrı bir efor sarfediyor.
rjd2 ramble john krohnun sahne ismidir ve kendisi oregon (usa) doğumlu hiphop prodüktörüdür kendisi tam anlamıyla şehri anlayıp ritmlerini ve melodilerini çözmüştür getting up adlı oyunun müziklerini de kendisi yapmıştır. "budur"
f.h.h rjd2’nun dead ringer albümündeki en parlak şarkıdır. altyapılar rjd2’nun olup şarkıyı, amerikan underground rap music piyasasının saygıdeğer isimlerinden jakki söylemiştir. sözleri ise şöyledir :
keep tryna keep it real by keepin’ it rawwhile half of y’all still be keepin’ it flawand all the real heads scream "fuck hip hop!"until this
mediocre bullshit stopsdrug fiends let me show you the
routewho’s that motherfucker still keepin the dope in
the house?it’s mota mouth (who?), it’s mota
mouth baby, it’s mota mouth[verse 1]whenever i write, i put myself out of place from other catsso it don’t sound like another brother’s rapi
smother tracks with raw shit, niggas aren’t able to bitewhat i bring to the table is heightthen i easily
superceed, niggas need what i gotreason i’m hot,
there’s no other raw season of potwhile most
motherfuckers follow the guidelines and hit by 101jakki
the mota mouth decides to have funnot following rules,
swallowing crewsson i toss cats off the stage, often i
slay their soft rapsto all you fake dictionary emcees, get
off thathalf of y’all don’t understand your own
rhymes and softbatch(?)they straight at open mics,
we put them out on the streettake away their dope beat,
let ’em rhyme and they weakand the mic can be a
decieving devicemuffle your rhymes so they ain’t
clear and concisehave niggas thinking you nicewith
battle i’ll crack all your gear and all your wack rapsyou can’t be saved by your babbling or your backpackdoing it for the love is great but you fakeand putting
your shit out is a mistake nobody wants to make[chorus][verse 2]hate when i go to open mics
and i see everybody clappingfor some clown they don’t
understandyet everybody acting like he dope because they
believe he’ship-hopy’all convincing me
that most of y’all are brainwasheddug(?) in old
hip-hop historysome cats are crap without their tracks
’cause they weaki wish a nigga would say he listen to
me for the beatssome got the nerve to say they dope when
they spitwhen even they family got a tape and they
won’t open the shiti got a big mouth and i ain’t
scared to use itone person’s keystyle(?) allows
everyone to abuse itso what the fuck is your definition of
underground?depressing beats and bleak cats who love the
soundwell i ain’t part of that, i’m tired of
rapper’s garbagei’m the part of the underground
who only feels the raw shitand i can take a nigga out
regardlessyou can bring your hardest artists and i’ll
make ’em heartlesssome say they lyrically this, or
lyrically thatthrowing lyrical in every rap and they
lyrically wackand many cats rhyme over tracks nobody
fiends(?) fordon’t fuck around with me, if you can
only fuck with keyboardsjust ’cause lazy niggas use
recognisable materialdon’t mean the dope samples are
not original’cause a producer with skill can lace
trackskeyboard beats aren’t that original, lets face
factsthat shit was overused in the g-funk eradon’t give me that excuse, real emcees want betteryou rhyme over enough shit, most get away with murderlike kids who think they words rhyme ’cause they the
suffixmust bitch niggas be fragile with factsyou
bragging ’bout who you battled, but who you battled wascrapwhat you angry for, and acting all tenseif you
innocent be cool, only the guilty’s catching offense.
keep tryna keep it real by keepin’ it rawwhile half of y’all still be keepin’ it flawand all the real heads scream "fuck hip hop!"until this
mediocre bullshit stopsdrug fiends let me show you the
routewho’s that motherfucker still keepin the dope in
the house?it’s mota mouth (who?), it’s mota
mouth baby, it’s mota mouth[verse 1]whenever i write, i put myself out of place from other catsso it don’t sound like another brother’s rapi
smother tracks with raw shit, niggas aren’t able to bitewhat i bring to the table is heightthen i easily
superceed, niggas need what i gotreason i’m hot,
there’s no other raw season of potwhile most
motherfuckers follow the guidelines and hit by 101jakki
the mota mouth decides to have funnot following rules,
swallowing crewsson i toss cats off the stage, often i
slay their soft rapsto all you fake dictionary emcees, get
off thathalf of y’all don’t understand your own
rhymes and softbatch(?)they straight at open mics,
we put them out on the streettake away their dope beat,
let ’em rhyme and they weakand the mic can be a
decieving devicemuffle your rhymes so they ain’t
clear and concisehave niggas thinking you nicewith
battle i’ll crack all your gear and all your wack rapsyou can’t be saved by your babbling or your backpackdoing it for the love is great but you fakeand putting
your shit out is a mistake nobody wants to make[chorus][verse 2]hate when i go to open mics
and i see everybody clappingfor some clown they don’t
understandyet everybody acting like he dope because they
believe he’ship-hopy’all convincing me
that most of y’all are brainwasheddug(?) in old
hip-hop historysome cats are crap without their tracks
’cause they weaki wish a nigga would say he listen to
me for the beatssome got the nerve to say they dope when
they spitwhen even they family got a tape and they
won’t open the shiti got a big mouth and i ain’t
scared to use itone person’s keystyle(?) allows
everyone to abuse itso what the fuck is your definition of
underground?depressing beats and bleak cats who love the
soundwell i ain’t part of that, i’m tired of
rapper’s garbagei’m the part of the underground
who only feels the raw shitand i can take a nigga out
regardlessyou can bring your hardest artists and i’ll
make ’em heartlesssome say they lyrically this, or
lyrically thatthrowing lyrical in every rap and they
lyrically wackand many cats rhyme over tracks nobody
fiends(?) fordon’t fuck around with me, if you can
only fuck with keyboardsjust ’cause lazy niggas use
recognisable materialdon’t mean the dope samples are
not original’cause a producer with skill can lace
trackskeyboard beats aren’t that original, lets face
factsthat shit was overused in the g-funk eradon’t give me that excuse, real emcees want betteryou rhyme over enough shit, most get away with murderlike kids who think they words rhyme ’cause they the
suffixmust bitch niggas be fragile with factsyou
bragging ’bout who you battled, but who you battled wascrapwhat you angry for, and acting all tenseif you
innocent be cool, only the guilty’s catching offense.
içimde tarifsiz duygular uyandıran bir kings of convenience şarkısı, dinledikten sonra çocukluğuma dönmek veya çocukluk aşkı gibi hisler depreşiyor, temiz ve boş bir sayfa açmak istiyorum hayatımda. fakat bu şarkı gibi hayatta akıp gidiveriyor.
red hot chili peppers last fm kiriterlerine göre dünyada yaşayan en büyük grup olarak görünmektedir fakat birim olarak dinlenilmede radiohead rhcpnin çok çok önündedir radioheadin dinleyicisi sadıktır, rhcp dinleyicisinin ise büyük bir kısmını özentilenme oluşturmaktadır bu nedenlerden dolayı dünyanın en büyük 2. hayatta olan grubu.
red hot chili peppers iki tane hit olabilecek melodisini birleştirip tek bir şarkı olarak sunmuştur, buda adamların işinde ne kadar samimi ve ticari düşünmediklerinin göstergesidir.
eskiden sevmediğim ama battıktan sonra kendini konserlere adamış ve gönlümde taht kurmuş kanaldır, paso konser, günün programı şöyleydi bi keresinde
konser : travis
konser : rhcp
ana haber bülteni
film : babam söz verdi
konser : jack johson .
konser : travis
konser : rhcp
ana haber bülteni
film : babam söz verdi
konser : jack johson .
canim seninle olmak istiyor
pasif
aktif
yatagan
saldirma
savunma
silah
atom bombasi
piramit insa edildikten sonraki ilk diyaloglar .
pasif
aktif
yatagan
saldirma
savunma
silah
atom bombasi
piramit insa edildikten sonraki ilk diyaloglar .
insan hakları savunucuları asarak idam ediyor demek ki sadece insan haklarına saygılı olsalar giyotine götürecekler vay be...
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?