pistazie #843521 · 15.02.2009 18:01 cok nadir olsada erkek ismi olarakta kullanılır. [ebkz]843521[/ebkz]
ayln #843514 · 15.02.2009 17:45 kürtçe bir kelimedir. dost,arkadaş anlamına gelir. kızlara isim olarak da kullanılır. [ebkz]843514[/ebkz]