confessions

sengreal

Yazar

  1. toplam entry 82
  2. takipçi 0
  3. puan 214

22 aralık 2016 ışid'in askerlerimizi yakması

https://www.change.org/p/t%C3%BCrkiye-de-bulunan-18-45-ya%C5%9F-aras%C4%B1-suriyeli-erkekler-askere-al%C4%B1ns%C4%B1n-suriye-i%C3%A7in-sava%C5%9Fs%C4%B1n?recruiter=233161096&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=autopublish&utm_term=mob-xs-share_petition-no_msg

not : link olay ile ilgili meteryal içermemektedir .. başlatılan -bence yararlı- bir kampanya linkidir .. katılmak isteyenler için yayınlanmıştır ..

22 aralık 2016 ışid'in askerlerimizi yakması

Ben bu yazıyı yazarken o videoyu tekrar tekrar izliyorum , izliyorum ki iyice kinleneyim , sonuna kadar öfkeleneyim , videonun son saniyelerinde aslanlarımızdan birinin öyle bi bakışı var ki , o ana her geldiğimde bir damla yaş daha düşüyor gözümden ..

üzülmeliyiz , öfkelenmeliyiz , kinlenmeliyiz , bilenmeliyiz ki artık bizim aslanlarımız burada gününü gün eden suriyeli piçler için daha fazla yitip gitmemeli ..

not : ben politikadan anlamam , particilik oynamam , tek derdim var oda oradaki aslanlarımız .. mesele burada link paylaşma heveslisi olmak değil , bunu sakın yanlış anlamayın .. zaten isteyen arar bulur izler .. benim meselem " yasak " kelimesiyle .. onu da bi şekilde açıklamışsın , doğrusu var , yanlışı var , eksiği var , fazlası var ama düşüncenin sonunun güzel olması hasebi ile kabulümdür ..

22 aralık 2016 ışid'in askerlerimizi yakması

ağır konuşacağım için kusura bakmayın ;

son 1 saattir facebook , youtube v.b. mecralardaki yavaşlamanın sebebini merak ediyordum , tabi haber sitelerinde de olağanüstü bi durum yoktu ve " ulan yine bi yerler patladı kesin , o yüzden yavaşlama var" v.b. kara düşünceler beynimi yemeye başlamıştı ki yurt dışında yaşayan bi arkadaşımın paylaştığı linki görene kadar ..

siz suriyeli savaştan kaçan piçleri alın , ülkeye doldurun , yedirin , içirin , giydirin bide üstüne maaş bağlayın sonra o piçlerin kaçtıkları topraklara benim kanımı , canımı , yan komşumun evladını , yiğenimin nişanlısını , kuzenimin eşini , v.b. hepimizin bişeyleri olan Mehmetciği o topraklara sokun .. Askerimiz kaçıralı kaç gün oldu , iki satır haberden öteye gidemedi , bizim muhteşem istihparatımız bulamadı , belki de aramadı ..şimdi geldiğimiz noktada yakılan 2 tane babayiğit .. ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSİN ..

not 1 : - yayın yasağı getirince bizim yüreğimize kor düşmeyeceğini düşünen şerefsizler , bizim yüreğimiz o askerlerimiz orada olduğu her an yanmakta , yasakçı zihniyete bi son verin artık .

not 2 : (bkz:independence) isimli yazar ve sözlük kurucusu şeysi , ilk entry de ne demek istediğini benim küçük beynim almadı açıkla lütfen .. dur hatta senin cümleni kopyalayayım "bastan belirteyim, bunu bir yasaklama olarak algilamamanizi rica ediyorum ancak konuya iliskin gorsel goruntu(video, fotograf, vs.) yayinlamak kesinlikle yasaktir. " ne demek ? hayırdır ? yayın yasağı buradadamı geçerli ? nedir bu cümlede anlatmak istediğin ? burada da bilgi denen şey olduğu gibi paylaşılamayacaksa nerde kaldı "özgür düşence platformu " ? sen entry ne bu cümleyle başlayınca yandaş medya ile aranda ne fark kaldı ?

edit : sinirden sağlıklı düşünemiyorum, yazdıklarımda muhtemelen imla hatası , anlam kayması , devrik cümleler mevcut onlarında Allah belasını versin ..

tinder

başlığı yaklaşık 3 sene önce açmışım , sanırım değerlendirme yapmanın zamanı geldi ;

- ilk başlarda yurtdışında kullanmaktaydım ve gerçekten çok başarılı bi uygulama olarak görüyodum ( cidden geliştiriliş amacına uygun olarak beni zevkten zevke sürüklemişti yaklaşık 1 sene kadar :)) amma velakin ne zaman ki Türkiyeye döndüm ve şirin anadolu şehrime yerleştim anca muhabbet edilebilen bi "şey" haline geldi benim için .. Buralarda işe yaramıyo sözlük kişileri :(

-birileri kızacak ama ; zaten amacım sosyalleşmek olsa sosyalleşirim , yeni insanlarla tanışır , muhabbet ederim . Amacı tamamen blind date + one night stand karışımı olan bi uygulamadan beklentimi buralarda karşılamıyo diyelim :(

can sıkıntısı

gerçekten b.ktan olan bir durum .. son bi kaç gündür canım sıkılmakta , yapacak bişey bulamadığımdan yıllar sonra sözlüğe üye girişi yapmama ebep olmuş durumdur .. Fakat buralardada pek öyle heycanlı şeyler olmadığını görünce canım biraz daha sıkıldı ..

annemin bi lafıyla bitireyim entry i ; " sıkı can iyiydir , tez çıkmaz " (çıksa keşke dedirtir bazen )

silinen bir entryniz var

sırf (bkz:independence) isimli sözlük sahibi aynı başlığı açtı diye silinen entrim var benim . haberi az önce geldi ..

bide yanlış yazmış arkadaş filmin ismini ama gelmiş elindeki yüksek yetki ile benimkini siliyo ..

sonra sözlükte neden kimse yazmıyo diyor ve mesajla yoğunluğu artırmaya çalışıyor ..

(bkz:300: rise of an empire) dır o ey (bkz:independence) , (bkz:300 rise of an empire ) değil ..

kemal kılıçdaroğlu

lider değildir , bu vasfı olmamasına rağmen o koltukta oturması kendisi için başarı ancak bu ülkenin %25 i için başarısızlıktır..bi an önce uygun bir aday çıkmalı olağanüstü kurultay yapılmalı ve kemal kılıçdaroğlu artık parti genel başkanlığından emekli olmalıdır..

(adamın kişiliği-karakteri gibi şeyleri bilmem ben)

mansur yavaş ın chp genel başkanı olması

tek kelime ile "imkansız" dır ..

şöyle ki ;
- mansur yavaş kişisi eski bir mhp üyesidir.
- ankara ve türkiye genelinde gösterilen destek (oy verme esnasında değil şuandan bahsediyorum) chp tabanı ve gençlik kollarının desteğidir(%80)

bu iki durum söz konusu iken sanki tüm ankara ve tüm türkiye’nin akp dışında kalan kesiminden destek aldığını söylemek inandırıcı değil..ayrıca bu tarz bir destek almasının içinden geçtiğimiz dönemle alakasıda çok önemli .. melih gökçek kişisinin karşısında yıllardır bu oranda oy alabilen yegane kişi olması şu anki desteğin boyutlarını genişletmiştir..

kemal kılıçdaroğlunun kesinlikle o koltuktan inmesi gerekmektedir fakat mansur yavaş kesinlikle selef değildir..

not : chp li değilim , akp li hiç değilim ..

oylara sahip çıkın

ülkemizin demokrasi anlayışını ve halkın seçme özgürlüğünü sorgulamama neden olan cümle .. tek bir kişi yada siyasi parti tarafından değil hem kazanan hem kaybeden tarafından son 12 saatte defalarca tekrarlanmakta ve bende utanmaktayım..

halkın oyuna sahip çıkamayan demokrasi sanırım sadece bizde var ki siyasi partilerin alayı bizden oylarımıza sahip çıkmamızı istiyorlar..

mini etek giyip çekiştirmek

bu ablaların hollanda’nın hemen her yerinde mini etekle bisiklet süren onlarca örneği vardır ve ne akla hizmetse aynı ablaların bi kısmı eteklerini aşağı aşağı çeker bisikletten düşme pahasına..anlam verilememektedir tarafımdan zira madem çekiştireceksin neden bisiklete mini etekle binersin be ablacım ???

alayunt

kütahya merkez e 12 km mesafede bulunan eskinin köyü bugünün merkez belediyeye bağlı mahallesi olan tarihi yerleşim yeri ..

1071 malazgirt zaferi sonrasında devam eden kavimler göçü neticesinde 1074 senesinde anadolu’ya giren obalardan birinin ismi .. (oğuzlar-üçoklar-dağhan-alayuntlu)


oba olarak bölünerek anadolu’nun bi kaç bölgesinde yurt bulmuşlarsada şu anda bu ismi taşıyan tek yerleşim yeridir.

devlet demir yolları açısından öneme sahip tarihi bir istasyonu ve kütahya - afyon geçişini sağlayan birde makas bölümü vardır ( müselles ismi ile anılır)

ayrıca istasyonun hemen yanında "erenler tepesi" diye anılan üzerinde her daim kocaman "oku-okut" yazan birde tepesi vardır ..

acımak isimli eski dizi-film burada çekilmiş ve istasyon koruma altına alınmıştır..

cuma

son iki haftadır beklediğim gün 28 mart 2014 cuma günüdür .. sanırım hiç bir günü yada hiç bir cuma gününü bu şekilde beklememiştim .. çok yoruldum .. akşam olsada iki gün yatsak artık ..

gülücükler gülücükler ..
0 /