Kimsenin adını bile hatırlamadığı oyunlarda bugünkü konuğumuz: styx master of shadows
2014 çıkışlı gizlilik oyunu. Karakterimiz bir goblin. Oyunun Büyük çoğunluğu gizlilik odaklı olsa da aksiyona girme insiyatifiniz de var. Lakin çok iyi mekanikleri yok. Aksiyon mekanikleri biraz ceza sistemi gibi olmuş, yani madem ki düşmana yakalandın; al kardeşim bok gibi mekaniklerle kurtulmaya çalış, demişler.
Bu oyun bir kere thief veya bilimum gizlilik odaklı oyunlardan hoşlanıyorsanız, net şekilde gider var. Mekanikler az önce de söylediğim gibi biraz tırt ama yine de gizlilikle ilerlemek hoş.
Henüz daha ilk bölümdeyim. İlk bölümde olduğuma bakmayın, giriş bölümü bile 1 - 2 saatimi aldı. Toplamda 8 bölüm olduğunu düşünecek olursak en azından 10 - 15 arası bir deneyim sunuyor. Çok kolay bir oyun da değil.
Bunun dışında, Hikaye sunumundan pek bir şey anlamadım. Hikayesini ikinci plana attım geçtim.
Bir diğer merak edilen soru, Oyunun sıkıcı yanı var mı, var tabiki. Ama türü seven her türlü katlanır. Türü sevmeyenin pek de devam etmesi kolay olmaz... çok büyük bütçeli bir oyun değil.
Bitirdiğim zaman kısa bir değerlendirme yapıcam. Şimdilik söylenecek çok fazla şey yok. Ayrıca toplanabilirler öğelerini de kaçırmadan oynadığımı hatırlatayım.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?