acemi aşık

independence
a$kin her gecen dakika kendisini upgrade edebilme ozelliginin oldugu goz onune alinirsa dogal olarak yeni a$k yeni acemiliklerle ba$lar.zaten a$kin tadini veren de budur ya..hep ayni $eyleri ya$ayacagini bilen insan neden yeniden a$ik olsun, neden tarihin tekerrurune kendini kaptirmak zorunda kalsin..? hayir..insan ayni ki$iye bile yeniden a$ik olabilir ve bu a$k bile bir acemilik sureci gerektirir..usta a$iklardan zaten korkmak gerekir..
independence
daha once a$ki fazlasi ile ya$amami$ olan ve a$ik oldugu zaman ne yapmasi gerektigini $a$iran insanlardir.gerci a$kin ustaligi da pek mumkun degildir..insanin nefesi daralir, elleri titrer ve ne yapacagini $a$irir..bu gibi durumlarda ister istemez acemi olur insan..
Rusya Vizesi

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol