ilhami atmaca nin baslattigi mide bulandirici tartisma,g string giyenlerin cinsel tatminlerinden falanindan filanindan bahsetmekte bu arkadas,milletin donuna bari karismasaydiniz lan.
tesettürlü kadın g-string giyer mi?" sorusu, islami kesimden köşe yazarları arasında son günlerin en hararetli tartışmalarına sahne oluyor. ilhami atmaca’nın "g-string’in amacı, kadına her an cinselliği düşündürmektir" görüşüne, iki kadın yazar nesaket çağrısı ve bir soruyla yanıt verdiler: nereden biliyorsunuz?
renkli dergisi yazarı ilhami atmaca
g-string giyen her ortamda seks düşünür
"bu model, haz noktalarına baskı uygulayarak uyarır..."
islami kesime yönelik medya organlarında, "tesettürlü kadın g-string giyer mi?" tartışması sürüyor. renkli dergisi yazarı ilhami atmaca, derginin 11. sayısında "laislamizm ya da ahlaksız dindarlık" başlıklı yazısında, uzun uzun g-string giymenin sağlayacağı cinsel motivasyondan söz edip, lafı tesettürlü kadınlara getirince şimşekleri üzerine çekti. g-stringi, "bir ahlaksızlaştırma aracı olarak" gösteren atmaca’nın, "g-string giymiş tesettürlü genç kızlar, artık dini bütün müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydir" sözleri, derginin kadın okurlarıyla, islami kadın yazarların tepkisine yol açtı.
iç çamaşiri dükkanlarinda araştirma mi yaptiniz?
gerçek hayat dergisi yazı işleri müdürü ve yazarı halime kökçe, okuduklarına inanamadığını söylerken, meslektaşına köşesinden sert çıktı. kökçe, şu ifadeleri kullandı: "tesettürlü kadınların da g-string giydikleri bilgisi çok ’nazik’ bir bilgidir ve böyle bir bilgiye "dini bütün bir müslüman erkeğin" ulaşması pek mümkün değildir." gökçe, edep sınırlarını aştığını ileri sürdüğü atmaca’ya, yazısında şu soruları yöneltti: "bu bilgiye nereden ulaştınız? nasıl? iç çamaşırı satan dükkanlarda alış veriş yapan kadınların profilleri hakkında bir araştırma mı yürüttünüz?"
tesettürlü kadinlar her meseleye konu edilmemeli
ilhami atmaca’yla bir tepki de, aynı dergide yazan nigar tuğsuz’dan geldi. tuğsuz, saçlarını örten kadınların her meseleye konu edilmesine tepki göstererek, şunları yazdı: "mahremiyete dil uzatmak ne sizi meşhur yapar ne de hitap ettiğiniz topluluğu adam eder. örnekleri seçerken biraz düşünce, nezaket ve titizlik lütfen." atmaca ise, "reklamcıların modern iletişim araçlarıyla laislamizmi (ahlaksız dindarlık), müslümanların dünyasına sızma noktasına getirdiğine dikkat çekmek istediğini" dile getiren atmaca, yazısında verdiği örnekle ilgili kendisini eleştirenleri, "işaret edilen yere değil, işaret parmağına bakmakla" suçladı.
hatiri sayilir miktarda tesettürlü tercih ediyor
ilhami atmaca, yazısında özetle şu ifadelere yer verdi: "bu modelin özelliği, kadının haz noktalarına baskı uygulayarak sürekli uyarılmasını sağlaması. g-string, onu kullanan kadına gün boyu her ortamda seksi düşündürmekte ve sekse hazır tutmaktadır. ’eee ne var bunda’ dediğinizde, g-string tercih edenler arasında tesettürlü genç kızlar ve kadınların da hatırı sayılır miktarda olduğunu söylersem sanırım durum bir hayli nazikleşir. g-string giymiş tesettürlü genç kızlar sıradan bir tesettürlü olarak görünmelerine rağmen, aslında cinsel dürtüleri sürekli uyarılan kadınlıklarıyla hakikatte dini bütün müslüman genç kızlar ve kadınlar olmaktan başka bir şeydirler. g-string giymiş katolik, budist ve müslüman kadının sosyal realitesi ve hissediş biçimleri ve ihtiyaçları aynileşecektir. ne kadar farklı görünürlerse görünsünler aynı duyguların ahlaksızca esiri olacaklardır."
çarşaflisi da aliyor
fatih’in en ünlü iç kadın giyim mağazası ada iç giyim çeyiz’in satış sorumlusu emine özkan, tesettürlü, hatta çarşaflı kadınların bile kendilerinden g-string satın aldıklarını söylerken, "açığı, kapalısı, çarşaflısı da giyiyor. yatak odası herkesin özeli. bu bir iç giyim, açık ya da kapalı buna kimse karışamaz. isteyen istediğini giyer" dedi.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?