tom clancy's ghost recon wildlands

Ubisoft'un şişirme oyunlarından bir tanesi.

Olabildiğince geniş ama bir o kadar boş açık dünya, birbirini tekrar etmekten kodları bile bozulan görevler, neden var olduğunu bilmediğimiz toplanabilir tarzı eşyalar...

Daha saymaya kalksak sabahları buluruz. Ama bunların hepsinden öte oyunun ana görev ilerleyişine tav oldum. 4 kişilik bir ghost ekibiyiz (bkz:#iyi güzel işte) buraya kadar her şey güzel. Donanımlı, strateji ve tecrübe konusunda bu takımdan iyisi yok.

Ulan bunların hepsi, koca bolivya'yı feth etmeye yeter mi ?

Ana görevler birbirinin kopyası ve her bölgenin kartel liderlerini indirmemiz ile o bölgeyi ele geçiriyoruz. Tabi oyunlarda genellikle böyle mantık olur, gerçi ubisoft oyunlarında böyle yahu, başka oyunlarda bu bölge ele geçirme mantığı böylesine basit ve mantık dışı işlenmiyor.

Burada benim tav olduğum kısım, ülke satın alacak kartelleri bu kadar kolay etkisiz hale getirmek. Oyunu zor modunda oynasan da oyunun yapısı saçma bir kere. Yine ghost hissiyatını alamıyorsun.

Halbuki memlekette her delikteki karteli temizleyeceğimize tek birine odaklanıp, senaryoya da ağırlık verilse bu türü sevenler için efsane bir oyun olabilirmiş. Ama ubisoft işte, ulan biz far cry kafasını tom clancy oyununa yedirsek ne olur ki ? Yedir gitsin anasını satıyım... ondan sonra da kocaman bomboş bir açık dünya ortaya çıksın...

Daha ne diyeyim, evet bir de oyun gereksiz derecede uzun. Abi bit artık, oha hàlâ bitmedi, ya yuh amk, ulan yeter artık zaten bu görevler bir boka yaramıyor...

Tüm oyun boyunca tepkim bu ve hâlâ bitmedi.

Sanmıyorum ama severek bitirene helal olsun. Co op arkadaşlarla belki bir tık daha keyiflidir ama o vakite de değmez diye düşünüyorum.

İyice gömücem ama 60/100
bu başlıktaki tüm girileri gör