simit

aloha haleluya
gençlik oyunu..
simit oynamak için toplaşan bir grup 4. sınıf genci, aralarından bir gönüllü seçer. bu gönüllü genellikle sınıfın şoparıdır ve yediği dayakları kaldırabilicek güçte bir piskolojisi vardır. şamar oğlanıdır kısacası.. genç için bir kale bulunur, kalesinin içinde kimse ona vuramaz. ayrıca dayak yememek için kalesinden çıkar çıkmaz simiiiiiiiii diye bağırması gerekir. sesinin kesildiği noktada başlar dayak yemeye.. taaaa ki kaleye dönene kadar...
kaleye dönene kadar sesi kesilmeden bir oyuncu bulabilirse işte o an intikam zamanıdır.. yeni ebe kaleye dönene kadar dayak yiyecek ve intikamını alamadan zil çalıcaktır..
(bkz: street fighter)
bu başlıktaki tüm girileri gör

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol